Podczas kolejnych zajęć w ramach projektu "Technologie z klasą" szukaliśmy odpowiedzi na pytanie - Czy można zaprogramować grę w podchody?
Na początku zajęć była rozgrzewka, czyli proste ćwiczenia z programowania. Następnie każda grupa ukryła swój skarb i zaczęło się "programowanie"... Po zakodowaniu trasy, zadaniem każdej z grup było odnalezienie skarbu z wykorzystaniem kodu zastosowanego przez grupę konkurencyjną. Zadanie okazało się dość trudne. Trzy grupy wspaniale zaprogramowały swoje zadania i bez trudu można było odnaleźć ich skarby. Natomiast zadanie jednej z grup było niedokładne - okazało się, że każdy ma inną długość kroków.
Zabawa w podchody, czyli: ukrywanie skarbu, układanie instrukcji, szukanie, wykonywanie zadań specjalnych i wreszcie odnalezienie skarbu wymagało od nas dużej koncentracji, orientacji w przestrzeni, a przede wszystkim dobrej współpracy.
Programowanie to bardzo twórcza i wspaniała zabawa.
Super pomysł, świetna zabawa 👏
OdpowiedzUsuńWspaniała praca dzieci:)
OdpowiedzUsuń